lørdag den 11. juni 2011

Loppemarked i solen er rart:-)

Mig og min søster satte tøjbutik op ude i haven idag og solgte vores tøj LATTERLIGT BILLIGT! Vi havde nok tøj for 50.000 kroner eller mere som vi solgte - og det meste aldrig brugt! Kjoler, sko, stilletter, parfumer, tørklæder, bukser, t-shirts, sweatre, cardigans fra Burberry, Carhartt, Flying A, Only, Vero Moda, 5, Rütme, Vila, H&M, Papfar's pige, QED London, DKNY, Sisters Point, ShineGirl... jaaa you name it - we got it! Tjente selv kun ca. 450 (min søster ca. 500)kroner, men det er jo forståeligt nok når man sælger 5 bluser for 60 kroner :-D Det var i hvert fald hyggeligt og godt at få solgt noget af det jeg aldrig bruger! Gentager succesen snart!



2 kommentarer:

  1. Jeg er ked af, at jeg ikke kunne komme når det nu var så tæt på mig, men jeg kommer næste gang ;)

    SvarSlet
  2. Det er iorden - så skriver jeg til dig næste gang! Det er også virkelig længe siden jeg har set dig, så det kunne da være hyggeligt :-)

    SvarSlet