mandag den 6. juni 2011

clothes I seriously need to buy!

Her har jeg så fundet en del sæt tøj frem som jeg planlægger at købe i den nærmeste fremtid og skrevet i hvilke anledninger jeg skal bruge det.. De fleste af tingene kan i finde hos, H&M, Gina Tricot, Vero Moda og på Nelly.com og Asos.com! God shopping til alle!
Til arbejdet..

Til byen med veninderne..

Til privat festerne og til hverdagen.

Til alle shoppingturene.

Til de mere formelle arrangementer...

Til stranden..
Til daten med ham den søde..

7 kommentarer:

  1. Hvor har du fundet T-shirt'en ? ("Til alle shoppeturene") - Sættene er i øvrigt, rigtig fine!:-)

    SvarSlet
  2. Mener den er fra Monki, men er ikke 100% sikker, da en del af tingene har et ukendt mærke for mig. Plejer bare at finde ting der stort set ligner, hvis jeg ikke kender mærket:-)
    Mange tak :-)

    SvarSlet
  3. Århhhh I neeed some more money :D gid man kunne vokse penge træer, så man kunne shoppe altid :P Fin blog du har dig, har tilmeldt mig som fastlæser, håber du har lyst til det samme, hos os, og deltag samtidig i vores sommer give away :D

    http://lifeloveandlooks.blogspot.com/2011/06/sommer-give-away-til-vores-sde-lsere.html

    -Bettin

    SvarSlet
  4. Ja gid man kunne - ville i så fald plante en skov!:-)
    Mange tak, og det lyder jo bare skønt, tjekker bloggen ud med det samme:-)

    SvarSlet
  5. Er blevet helt hooked på 'French Kissing' T-shirten og ringen med vingerne ~ Må jeg lige kigge mere på :D

    (og Forresten tak for kommentarn' på min blog, glad for at kunne hjælpe, da :D)
    MM

    SvarSlet
  6. Virkelig virkelig fed blog, læser den fast!! :-)

    -Cecilie
    www.ceciliemainz.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Ja det er også virkelig nogen fede ting MM!

    Mange tak Cecilie, er glad for at du kan lide den!:-)

    SvarSlet