mandag den 27. juni 2011

5 gode ting ved at have en blog... og 5 dårlige.

De gode:
1. Det er en god måde at komme ud med sine følelser, tanker og idéer.
2. At få en ny læser er som at få et kæmpe kompliment! Det er jo den bedste bekræftelse at vide nogen gider læse DINE tanker!
3. Man bliver glad, når man får komplimenter om ens blog, og får af vide den er interessant.
4. At få en ny læser - er som at få en ny ven.
5. Man kommer hurtigt til at finde nye spændende blogs igennem sine egne skønne læsere!


De dårlige:
1. Man bliver afhængig af at blogge.
2. Hvis man ikke har adgang til internet, bliver man fuldkommen sindsyg.
3. At miste en læser er et kæmpe nederlag! Især når det er fordi man ikke har blogget i 2 dage, og de så forlader en. Suk :-(
4. Når jeg laver lektier på min computer, ender det tit med at jeg skriver et blog indlæg.
5. Man er nærmest forpligtet til at skrive mindst et indlæg om dagen, for at være en god blogger.

2 kommentarer:

  1. Enig!

    Og jeg er nok jordens DÅRLIGSTE til at få lavet et indlæg dagligt!

    Men din blog er skøn, jeg vender tilbage selvom du ikke blogger hver evig eneste dag :)

    SvarSlet
  2. jeg kan nu godt lide din blog alligevel :-)
    Og er glad for at du ikke forlader mig!:-P

    SvarSlet