torsdag den 9. juni 2011

Få baller af stål på 2-3 uger!

EN GLAD RØV ER EN GOD RØV.... ELLER ER DET OMVENDT?
ELLER NÅR ENDEN ER GOD ER ALTING GODT!
Kæmper du med en bagdel som godt kunne trænge til en opstrammer? Og gider du ikke træne længe eller har du ikke tid? Så burde du prøve programmet '8 Minute Buns'. Det tager som du nok har regnet ud, kun 8 minutter, og så kan du nøjes med at lave det hver dag i 2-3uger. Jeg kan love jer for at det er hårdt, men det virker og kan i den grad anbefales! Programmet er lidt gammelt og meget amerikansk, men prøv og se bort fra det og tænk istedet på den fantastiske bagdel du kan få af at bruge det!

7 kommentarer:

  1. Haha, hvor sejt! :)
    Tak for din kommentar på min blog!

    jessicasofienielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. er det din røv??

    Nicholaimoeller.blogspot.com

    SvarSlet
  3. haha nej, den ligger jeg ikke ud offentligt, men min er mindst ligeså god :-P

    SvarSlet
  4. så er den i hver fald vanvittig ;)

    SvarSlet
  5. Hej Nikita. Har du selv 'gennemført' programmet? Hvis ja, hvordan gik det så? Kunne du mærke/se resultater? :)

    SvarSlet
  6. Jeg vil sige det sådan, at det i hvert fald ikke skader :-) Siden 2011 da jeg lagde det op, er jeg dog selv overgået til tung styrketræning og det vil jeg sige er betydeligt mere effektivt. Hvis du vil lave et program som dette, vil jeg råde til at bruge elastik i øvelserne, for at få mere modstand, hvis du føler det er for nemt.

    Og så er det klart at man skal gå ud fra ens eget udgangspunkt. Man får ikke baller af stål på 3 uger, hvis man er meget langt fra det eller er overvægtig. Der skal det have lidt længere tid :-)

    SvarSlet