onsdag den 18. maj 2011

Rent a bag i Sex and the city style..

 Jeg har en drøm om at få denne Louis Vuitton taske. Synes den er helt perfekt, det eneste problem er bare at den koster ca. 8415 DKK. Og altså, det er jo ikke fordi jeg gider bruge så mange penge på den. Jeg vil jo også have andre ting, og bruger normalt kun mine tasker i 3-4 måneder før jeg dropper dem til fordel for noget bedre. Og så! Så var det jeg tænke RENT A BAG som i Sex and the city!!! og på bagborroworsteal.com kan jeg leje den for 175 DKK om måneden!! Det er jo helt fantastisk så meget man så sparer, når man alligevel skrotter den efter højst et halvt år (ville dog foretrække at have den for evigt)! Du kan også leje ure, solbriller og så videre derinde. Det er jo meget alternativt at leje ting på den måde, men man kan godt spare på det, hvis man har det ligesom mig og denne her taske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar