mandag den 9. maj 2011

Bikiniklar på 8 uger

Nu er der efterhånden mange der har spurgt mig om de ikke måtte få mit træningsprogram. Så istedet for at skrive det ned 15 gange og sende det til diverse personer har jeg valgt at skrive det herinde. Det er såmænd et helt normalt og menneskeligt program:-)
Mit træningsprogram lyder således:
Hver dag: Jeg har købt vidunderproduktet, Powerhoops hulahopring, som træner din mave, din ryg og din lænd + at den giver dig en bedre holdning. Jeg bruger den 4 min. hver dag, 2 min. den ene vej og 2 min. den anden. Den gør en kæmpe forskel og holder bestemt hvad den lover. Den koster 300 kroner og er bestemt pengene værd!
Hver anden dag: Tager jeg håndvægtene frem. Jeg træner med 1 og med 3 kilo, da jeg som pige overhovedet ikke ønsker fremtrædende muskler, men bare vil af med overskydende fedt. Jeg laver 75 af dem i videoen.

Hver anden dag: Løber jeg 4 Km. Jeg koordinations træner, hvilket vil sige at jeg løber 100 m. og går ca. 45 m., løber 100 m. og går 45 m. og sådan fortsætter jeg hele vejen.. Når du koordinations træner, træner du faktisk hårdere end du ellers ville ha' gjort.
2 gange om ugen: Skruer jeg højt op for min yndlingsmusik og danser rundt som en sindsyg i en halv time. Det lyder underligt, men det er det slet ikke. Det er faktisk rigtig befriende, og så er det skide god motion. Bare sørg for at du ikke står stille:-)
2 gange om ugen: Træner jeg inderlår med øvelsen i nedenstående video. Jeg laver 10 med hvert ben.


Udover det: sørge jeg for at gå ture, cykle i skole, hoppe på trampolin med min lillebror og alle mulige andre hverdagsting som altså også gælder under motion. Jeg spiser næsten ingen kartofler og helst kun grove ris og grov pasta, da din mave bliver fladere hvis du undgår de ting. Kartofler, ris og pasta får nemlig insulinen i kroppen til at stige gevaldigt, hvilket gør at du tager nemmere på, på maven.
Held og lykke med det, det har virket for mig, og er faktisk slet ikke så svært.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar