tirsdag den 24. maj 2011

At blive udstillet...

Jeg har oplevet før at folk har kaldt mig ting, fordi de ikke kunne lide mig, eller måske fordi de var misundelige (som min mor altid siger:-D). Men jeg er kommet til at punkt hvor det virkelig rammer mig, at folk ikke kan lade være med at kalde mig selv eller folk i al almindelighed for grimme ting. Som idag.. eller igår. Vi har sådan nogle "døds lister" på min skole, hvor folk bliver udstillet i stor grad. Og jeg har været på den liste i 3 år nu. De andre 2 år bare som mit navn, men i år som: 'Hende den billige (Nikita)'. Det sjove er at jeg kun har været sammen med en fra min skole for 2 år siden(!!) og at de ingenting aner om hvorvidt jeg er billig eller ej. Og selvom jeg så med selvsikkerhed i stemmen kan forsvare mig selv og sige at der ikke ligger noget i det, gør det stadig ondt. Det gør ondt at ens egne venner står og griner af det og fortæller mig at jeg står på listen som en der er billig (den liste som hænger overalt på skolen). Det gør da ondt.. Og selvom jeg måske virker ligeglad på stedet.. så er jeg langtfra ligeglad! Sådan noget påvirker hele min dag, måske mere end bare den dag. Jeg bliver virkelig ked af det. Jeg kan ikke forstå hvordan folk kan være så onde. Især når det er nogen som man aldrig nogensinde har gjort noget ondt.. Ja, jeg forstår det simpelthen bare ikke...

4 kommentarer:

  1. Jeg er her altid for dig elskede<33

    SvarSlet
  2. Jeg kan simpelthen blive så sur over sådan noget, troede ikke skoler havde en "dødsliste", mener sådan en liste burde man slet ikke have på en skole og slet ikke være tilladt at skrive at nogen er billig.
    jeg forstår godt sådan noget påvirker din dag, det ville det så sandelig også med mig. :)

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hvad er det for en barnlig opførsel? Vær du glad for, at det ikke er dig der har den smalle tankegang, og sindssyge uopdragne måde at opføre sig på! Sådan nogen små baby'er! Øv, hvor bliver jeg harm på dine vegne. Men det, det virkeligt fortæller dig, og andre, er at DE vist ligger ret lavt på IQ skala'en. Hvor må deres forældre skamme sig. Øv øv!

    SvarSlet
  4. Kan kun give dig ret, og er også kun glad for at jeg ikke er sådan, for synes selv den opførsel er forfærdelig..

    SvarSlet