onsdag den 2. februar 2011

French manicure♥



Jeg er jo som i nok ved, en type der godt kan lide at forkæle mig selv. Men tilgengæld synes jeg godt at det kan tage alt for lang tid, så jeg vælger tit de nemme løsninger. Når jeg f.eks. skal lægge en flot fransk manicure er jeg træt af at ramme ved siden af 100 gange og bruge 3 forskellige neglelakker og diverse andre ting, men så var det at jeg fandt en genial ting: French liner, som er en hvid neglelak i tus form! Det gør virkelig det hele meget nemmere, når du bare skal ligge neglelakken som om du tegnede den på. 
Min franske manicure lyder således: Jeg filer mine negle med en almindelig neglefil, og smøre mine hænder ind i: Almond oil daily hand & nail cream, fra THE BODY SHOP. Derefter tegner jeg spidsen af hver negl hvid med min: French Liner, fra Matas. Og til sidst bruger jeg en fantastisk neglelak; INK by Dennis Knudsen i Soft rosa (kan købes i nogen matas foretninger). Og så er jeg færdig. Så enkelt er det altså, og bagefter har man bløde hænder og smukke negle(-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar