torsdag den 16. januar 2014

Otte gode undskyldninger for at blive hjemme

1. Min hoveddør er faldet af...
Hård at argumentere imod - Ingen kan bede dig om at forlade dit hjem, så alle kan vade ind og tage hvad de vil?

2. Jeg kan ikke komme, fordi jeg ikke har noget tøj at have på
Hvem kan ikke relatere til en seriøs tøj krise?
3. Jeg har tabt mine kontaktlinser i vasken, så jeg kan ikke se noget
Strengt talt, er der jo ingen der behøver at vide at du ikke bruger kontaktlinser ....
4. Jeg satte mine sko udenfor og nu er de blevet stjålet. Jeg kan ikke komme uden sko
Fungerer bedst i sne - men er bestemt en god undskyldning hele året rundt!
5. Min kat/hund/hamster er syg og kaster op ud over det hele. Jeg bliver hjemme og passer det
Kæledyrets første sygedag er vel ligeså god som barnets første sygedag?
6. Min kæreste har låst mig inde ved et uheld, og jeg kan ikke komme ud før han kommer hjem
Her er der jo bare intet at gøre.
7. Fuck, er det mandag idag? Jeg troede det var søndag
Alle kan tage fejl...
8. Jeg var på vej, men jeg faldt i søvn i toget og nu er jeg i en forkert by
Virker rigtig godt med små baggrundslyde. Ring fra dit nærmeste shopping center.


(PS: Sarkasme kan forekomme)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar