lørdag den 18. januar 2014

Inden jeg dør..


Alle mennesker har vel hver især noget de gerne vil opnå eller opleve inden de dør.. Jeg har iværtfald (ikke fordi jeg regner med at dø foreløbig). Men jeg besluttede mig for at skrive nogen af de ting ned jeg indtil videre ved at jeg gerne vil. Jeg skrev dem ned for længe siden, men jeg vil dele dem med jer, så her kommer de:

♥ Rejse til Bali eller Bahamas og opleve deres natur ♥ Besøge de 10 største byer i verden ♥ Shoppe amok i New york ♥ Lære at tale flydende spansk ♥ Opleve ægte kærlighed ♥ Være 100 procent tilfreds med mit liv ♥ Uddanne mig til ejendomsmægler ♥ Blive mor/få børn ♥ Være 100 procent tilfreds med min krop ♥ At føle komplet indre ro ♥ Gøre en forskel for andre ♥ Bade på en nudiststrand ♥ Overvinde min frygt for at stå på ski ♥ Få en tatovering ♥ Opleve en solopgang, med en jeg elsker ♥ Kysse længe i regnvejr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar