mandag den 24. oktober 2011

Modelarbejde for Sila Moda

Igår var jeg til det hyggeligeste fotoshoot jeg nogensinde har været til:-) Det var i Ishøj hos Sila Moda. Sila Moda sælger bl.a. gallakjoler, festkjoler, sko mm. Alle dem der var der igår, var super søde og venlige, og ville gerne hjælpe med alting. Vi nåede ikke at blive færdige, så jeg skal derind igen lørdag d. 29 og søndag d. 30. Glæder mig allerede til at komme derind igen. Har ikke fået nogle billeder endnu, men har lige et billede fra imens jeg står foran lærredet:-)

5 kommentarer:

  1. Wow, du har da virkelig et drømmejob. Sig til hvis der er et tøjfirma der mangler en lyshåret teenager!;)

    SvarSlet
  2. Ej hvor sjovt! Der bor jeg :b
    - altså i Ishøj, ikke i butikken ;)

    SvarSlet
  3. Amanda: Jeg tror desværre at det er nemmere at blive model hvis man selv opsøger det, ellers tager de fleste det ikke seriøst :-)

    Nikita: Haha ja, det kunne jeg næsten regne ud :-D

    SvarSlet
  4. Awwwwww, glæder mig til at se billederne babe!:-) miss you, og håber at du har det godt xoxoxo

    SvarSlet
  5. Glæder jeg mig også til! Savner godt nok også dig darling:-*

    SvarSlet