onsdag den 27. april 2011

Sigur Ros - (Untitled)

Den her sang har virkelig betydning for mig! Ikke alene har den fået mig til at stortude, den har også fået mig til at få det bedre.. Jeg plejede at høre den når jeg var på min efterskole.. Hver gang jeg var vred, ked af det eller lign. gik jeg op til en der hedder Christian og så satte han den sang på. Det er derfra jeg kender den, og jeg elskede den fra første øjeblik. Jeg kan huske hvordan jeg havde lyst til at smadre en tøs fra min efterskole, fordi hun behandlede mig så uretfærdigt. Jeg var SÅ sur, så jeg løb op til Christian og råbte og skældte ud og slog hvis jeg kunne komme til det. Og så var det han sagde jeg skulle ligge mig i hans seng, slappe af og lukke øjnene. Så det gjorde jeg, og han satte den her sang på. Jeg begyndte at græde så jeg næsten ikke kunne trække vejret. Men fordi jeg var der, sammen med ham, vidste jeg at det var okay. Jeg gik altid op til ham når der var noget galt.. Og stort set hver gang satte han den her sang på. Ja, det er derfor den betyder meget for mig og gud hvor jeg egentlig savner Christian.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar