tirsdag den 26. april 2011

Inspiration/Motivation

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg gennem hele mit liv på et eller andet punkt, har kæmpet med min vægt. På nogle tidspunkter hader jeg min krop og på andre elsker jeg den. Jeg føler mig for eksempel virkelig klam og fed juleaften, klart nok, og når jeg lige har været ude og løbe, føler jeg mig faktisk rigtig lækker. Selv om jeg sveder og min mascara løber. Men til tider... i perioder.. der kan mit selvværd trappe 79% ned. Og det er der jeg begynder at tænke at jeg nok spiser for meget, eller træner for lidt osv. osv.. I en periode spiste jeg endda så lidt at jeg direkte skulle kaste op hvis jeg spiste mere end hvad der kunne være på en halv tallerken. Udover det løb jeg 2, 5 Km, styrketrænede og dyrkede pilates hver eneste dag i de 4 måneder det stod på. Jeg havde det dårligt og bildte mig selv ind at hvis jeg drak massere af vand og spiste 3 gulerødder om dagen, så ville alt nok ordne sig. Jeg kunne da se at jeg tabte mig, mere og mere.. men det var ikke nok og jeg blev så frustreret og ked af det at jeg græd hver eneste dag og spiste mere end jeg plejede. Det var der der startede sig en ond cirkel gjort af vrede og frustration. Heldigvis er jeg begyndt at spise normalt igen, og har nu en normalvægt på 53 kg (i hvert fald sidst jeg vejede mig) og en højde på 166cm. Nu løber jeg 4 km hver anden dag og styrketræner når jeg har lyst. Så jeg er på rette vej, men kan stadig mærke at det er svært for mig at spise nogen bestemte ting som f.eks hvidt brød)-: Hmm.. De 3 piger på billederne inspirerer mig til at træne og spise ordentligt, for hvis de kan blive tynde, kan jeg i hvert fald også løbe 4 km!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar