tirsdag den 26. juli 2011

Mine tanker om Norge..

Jeg har ikke tidligere på nogen måde vist min sympati for Norges befolkning, men alligevel har jeg tænkt en del over hvad der er sket. Synes det er så forvirrende at man bare kan slå folk ihjel på den måde, som det blev gjort. Kan slet ikke forstå det, og tror heller ikke rigtig at det er gået op for mig hvad der er sket. På trods af facebook grupper, msn, nyhederne osv., har jeg formået at holde mig totalt neutral omkring det. Jeg tror mest det er de sædvanlige tanker jeg tænker når der sker sådan noget. Altså, 'Hvad hvis det var en jeg kendte?' eller, 'Man bliver nødt til at leve livet, for imorgen er man måske død' osv. Det er virkelig hvad jeg tænker. Jeg vil sende massere af tanker afsted til Norges befolkning og specielt de døde og deres pårørende. Hvil i fred. Jeg vil tænde lys for jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar